Meteen naar de content

    Veelgestelde vragen

    Bestellen

    Afhankelijk van
    het product en de hoeveelheid kan de levertijd variëren.

    Standaard artikelen welke op voorraad zijn geldt een levertijd van 1 á 2
    werkdagen.

    Voor producten op maat geldt een levertijd van 3-5 werkdagen.

    Is er grote spoed bij? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice
    dan kijken we samen wat mogelijk is.

    Wanneer je de productpagina met het gewenste artikel geopend hebt, zie je of het artikel op voorraad is. Indien deze is uitverkocht doen wij er alles aan deze zo snel mogelijk weer aan te vullen.

    Wij proberen uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra dit bekend is passen we dit direct aan op de website. 

    Wil je weten hoe de naam eruit komt te zien? Stuur ons een bericht en wij sturen graag een mock-up ontwerp.

    Betalen

    De prijzen van onze artikelen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en populariteit en kunnen tussentijds veranderen.

    Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Je kan kiezen voor een van de volgende betaalmethodes:

    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Paypal
    • Visa
    • Union Pay

    SWIFT/BIC Code: NGBNL2A

    IBAN: NL28 INGB 0100 8075 42

    KvK: 89916883

    BTW: NL04773398B15

    Zeker, de factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvang je per mail zodra jouw bestelling wordt verzonden. Stuur je jouw bestelling meteen door naar de ontvanger? Geen zorgen, wij sturen geen facturen mee in een pakket.

    Status bestelling

    Zodra je een bestelling hebt gedaan krijg je in jouw mailbox een bevestiging hiervan, ook als jouw bestelling wordt verwerkt of verzonden word je hiervan op de hoogte gehouden d.m.v. een mail.

    Je kunt de bevestigingsmail nadat je besteld hebt vrijwel gelijk in je mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even je ‘spam’ of ‘ongewenste’ mailbox. Klopt het mailadres wel maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

    Jouw bestelde artikelen zijn op maat gemaakt, dit is handwerk en heeft daarom een langere levertijd. Deze tijd is nodig om jouw artikelen helemaal naar jouw wensen te maken. Is er toch grote spoed? Neem dan even contact op met onze klantenservice dan kijken we samen wat er mogelijk is.

    supportVerzending & bezorging

    Voor gepersonaliseerde artikelen geldt een levertijd van ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Voor niet gepersonaliseerde artikelen geld een levertijd van 1 tot 2 werkdagen mits op voorraad.

    DHL levert onze pakketten op maandag t/m zaterdag
    POSTNL levert op dinsdag t/m zaterdag

    Ja, dit kan! Alle bestellingen worden verzonden via DHL of POSTNL inclusief Track & Trace code. Zodra jouw bestelling met de post mee gaat, ontvang je per mail een tracking link. Hiermee kun je online de status van je bestelling volgen. 

    Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd, ontvang je hiervan een bevestiging per mail.

    Check altijd eerst of jouw bestelling al door ons is verzonden. Als dat het geval is en de track & trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

    DHL doet een kaart in je brievenbus waarop staat bij welke buren het is geleverd. Als dit geen mogelijkheid was dan wordt de bestelling de volgende dag bij een servicepunt in de buurt geleverd. Met de code op deze kaart kun je via track & trace zien waar je pakket wordt bezorgd. PostNL toont alleen nog digitaal de status. 

    Service & contact

    Dat is erg vervelend! Neem even contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@withblush.nl dan zorgen wij dat het zo snel mogelijk geregeld wordt.

    Wij doen onze uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen. Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zo zijn zoals je had verwacht. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je. Je kunt ons een e-mail sturen via info@withblush.nl Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen. Wij nemen klachten serieus en gaan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden als jij dat ook bent.

    Heb jij ook artikelen besteld die niet gepersonaliseerd worden? Dan houden wij deze vast tot jouw bestelling compleet is, zo sturen we alles in 1 zending. Heb jij alleen gepersonaliseerde artikelen besteld en heb je het vermoeden dat wij iets vergeten zijn? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice info@withblush.nl

    Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

    Let op! Voor gepersonaliseerde artikelen gelden andere voorwaarden! Het grootste deel van ons aanbod is gepersonaliseerd. Omdat het artikel speciaal voor jou is gemaakt is, is het niet mogelijk deze te retourneren. Ben je toch niet tevreden? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

    Heb jij een artikel gekocht wat niet gepersonaliseerd is? Dan kan je jouw retour aanmelden door ons te mailen op info@withblush.nl

    Per mail: info@withblush.nl
    Of via het contactformulier